Vågtång.. =)
[DATUM: 2011-03-25 TID: 06:26:32]

Godmorgon godmorgon!
Hade en riktig mmyskväll hos mamma och pappa igår! <3 De bjöd
på kyckling, två olika currysåser, potatis, ärtor och majs. Himla gott!

Sen pyste vi i soffan och barnen busade som galna.. =) 
Här kikar de på "Fröken Stina" filmen påyoutube.. Hahaha.. <3 Vi längtar!

Idag ska barnen på dagis och jag ska göra klart det sista på mina uppgifter
och skicka in. Skönt! =) Känner mig nöjd med delen som jag gjorde igår.
Ikväll ska vi hem till Anna och Niklas och fira Niklas 30 årsdag! Han fyllde
år igår men det skulle komma så mycket folk så vi åker dit idag. =) Det
ska bli kul! =)

Fick låna en vågtång av supergulliga Malin Wahlman! <3 TACK!! 
Så idag ska jag testa och våga håret och hoppas att det blir bra, för i sånt
fall så blir det vågat hår imogon på bröllopsfesten. =)

Nä, ska som vanligt kika ett varv och sen fixa barnen och iväg till dagis.
Kram på er.. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0