TOKIG!!
[DATUM: 2011-03-22 TID: 13:31:40]

Börjar förstå varför min mamma ignorerade mig när jag ropade på
henne hela tiden när jag var liten... *suck* Jag får spel på den
lilla damen här hemma!!!!!!!!! ÅÅåhhh!!!!!!
Pratar i ett, skriker, härjar, trotsar, ber, har ont, fjantar,
trotsar lite mer, är hungrig fast vi nyss ötit, när hon får en
frukt så är hon inte hungrig, trotsar, fjantar, ååhhh....

Nä fy bubblan...

Vi har bakat liet här hemma. En sats rosenbröd och en plåt med
kärleksmums till johans födelsedag. =)
Hejdå..

Kommentarer
Postat av: Missfatty

Hejsan! :)

Är lite nyfiken på vad det är du pluggar?? :)

Kramar!

2011-03-22 @ 16:29:57
URL: http://missfattygoesck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0