Today....
[DATUM: 2011-03-29 TID: 09:06:43]

Tack för fina kommentarer på förra inlägget! =)
Skorna är från Din Sko, men de köpte jag i höstas. Har bott i dem sen dess.. =)

Snö, jaha... Mig gör det iofs inget. Jag längtar till våren, men är ändå beredd
på flera bakslag. Lika bra det, för det tar nog lite tid innan den är här helt.

Hade ingen halsfluss, bara virus. Men hon tyckte att jag skulle vila och dricka
mycket. Så det var vad jag gjorde igår. Skönt och idag är jag faktiskt bättre.
Känns himla bra! Vill bli bra nu!! =)

Nej, nu ska jag läsa lite med om Genetik och Evolutionen. =))
Var svårt att fokusera igår så jag har lite att ta igen idag.
Kram på er.. =)



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Kul att du gillar reklamfilmen!



Måste vara roligt att läsa om genetik, har alltid varit faccinerad av sånt och hur man blev den man är :-D

2011-03-29 @ 15:54:41
URL: http://ceciliaragnarsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0