Tankar...
[DATUM: 2011-03-15 TID: 06:41:17]

Tack för jättefina svar på föregående inlägg.
Det är INGEN som har vart taskig eller sagt nåt nu. Det är saker
som blivit sagda eller gjorda under en lång tid. Saker som JAG
ar svårt att släppa men som ligger och gnager. Saker jag inte
kan släppa. Men jag VET att de olika personerna säkerligen
aldrig menat något illa, men jag har en tendens att ta saker
negativt. Så felet ligger väl på ett sätt hos mig.
Ibland behöver jag få ur mig sånt, kanske för att väcka en
tanke hos vissa att tänka sig för en extra gång och uppskatta
de vänner man har. Att tänka sig för innan man öppnar
munnen och tänka på att man inte sårar människor omedvetet.


Jag vill inte såra eller göra nån ledsen. Bara uppmana att man
ska tänka sig för en extra gång... Glöm inte människan bakom
fasaden. 


Ibland vänder jag mig ut och in för att göra andra till lags, men
det kan kännas som om man inte får nåt tillbaka.
Jag har mycket tankar på om det är mig det är fel på??
Jag dte jag som är en dålig vän, som kanske är tråkig, konstig,
dum på nåt vis eller om jag bara gör något fel.
För självfallet kan dte ligga hos mig också. Det säger jag inget om.

Nej, nog om detta. Det var egentligen ingen stor grej, bara en tanke.
Men det kan slå fel och det är INTE MENINGEN!!
Kramar.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0