Senaste dagarna!
[DATUM: 2011-03-15 TID: 08:59:39]

Senaste dagarna har det vart full fart!
I lördags var det mellomys med bubbel! =)


Blir ju galet röd om kinderna av alkohol.. Ttsss... =)

På söndagen skulle jag till Stockholm med mami. Shopping till att börja med.. =)

Lila + gammelrosa, en favvo... Och massa glitter såklart.. =P

Blev lite för mörkt för att ha ute i dagsljus, men vad gör det?! =P

Jag och snygga mamma! <3

Spottade The Moniker dagen efter melodifestivalen. Vad han gjorde där
på Sergelstorg vet jag inte, kikade bara till, knäppte en bild och gick vidare.. =)


Sen mötte vi upp supersnygga Anna och Ullis! =)

The mum! <3 Vi var spänade på showen! =)

Vi såg Mia Skäringer som var riktigt rolig! =) Störtskön tjej!
Var riktigt förvånad över hur bra hon sjöng! Finns några klipp på youtube.
Tack Anna och Malin för en jätterolig födelsedagspresent! Synd att du
inte kunde följa med Malin, men nästa gång så! <3

Sen skildes vi åt och jag och mamma åt en smarrig nudelrätt på stationen och satt
och pratade en låång stund. Superskönt och välbehövligt! <3 Känns skönt!!

Igår (måndag) så var jag med Britt-Marie och Monica på modevisning i församligsgården.
Det var mycket kläder, inte riktigt för mig, lite äldre. Men det var roligt att göra nåt! =)
Man blev iaf sommarsugen! =)
Tack brudar!
Nej, köra lite plugg och snart åka till skolan. Åkte ju dit på fel dag igår.. *suck*
Ha en bra dag!
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Anna K

va mysigt ni haft de =)

Åh du. Du e snygg vare sig du har mycke eller lite smink. Dag som kväll =)



Kramis

2011-03-15 @ 14:37:51
URL: http://anderssonhill.blogg.se/
Postat av: Anna K

Eller inge smink alls för den delen ;P

2011-03-15 @ 14:38:45
URL: http://anderssonhill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0