Rubrik...
[DATUM: 2011-03-30 TID: 08:21:33]

Godmorgon, godmorgon!
Full upp mest hela tiden här. PLuggade bra igår och på kvällen
var vi hem till Anna, Niklas och Thilde. I torsdags fyllde Niklas
30 år så idag var vi där och fikade. Mumsig cheesecake! =D

Idag blir det intensivt plugg och förhoppningsvis läsa klart sista
delen så jag kan börja på sista uppgiften sen. I eftermiddag
måste jag till Västerås. Behöver papper påskrivna av CSN och
sen måste jag fixa födelsedagspresent till mr. Andersson. <3
När jag ändå är där ska jag passa på och reklamera en klänning
som Stella fått som gått sönder och en underklänning som är min
som har krympt massor. =/ Det kommer bli mathandlig också...
Eller ja, tårthandling. Köpa allt som behövs inför Johans födelsedag
på fredag. =) Det blir mys!!

Nehepp... Plugg var det... Eller ska jag lägga upp lite bilder från festen
i lördags först kanske..? =)
Kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0