Rolig dag! =)
[DATUM: 2011-03-25 TID: 20:38:25]

Har haft en riktigt bra dag!
Gjorde klart alla uppgifter och fick det inskickat. Sååå skönt! =) 
Bara att vänta tills dte blir rättat, blir väl på måndag kanske...


Jag har testat vågtången som jag fick låna av Malin Wahlman (<3) och det blev
riktigt bra. Ska dock inte ha vågor i fluffen imorgon. =) Kommer bli fint till min
klänning.. =)

Var iväg och sminkade Jeanette. Hon vart såå snygg! Det var svårt att få med på
kort, det var så ljust hemma hos henne. Maken är lite mörkare än vad den ser ut här.
Den är mörkt gammelrosa med glittrigt glitter på. Jag gjorde bara ögonskuggen. Var
riktigt roligt för jag blev supernöjd! Hon var grymt snygg!! =D 

Hur lätt är det att få ner en tjuga i en spargris?! =P


Lillsötan somnade på soffan kl.18.15 efter ett antal utbrott.. Hon var nog riktigt trött...
Vi lyfte in henne i sängen och lade ner henne.. Hon sover än så det blir nog en helnattssovning.. <3

Det har vart en skön dag. Känner dock av lite lätt halsont och har huvudvärk. Hoppas bara
att det går över tills imorgon för då är det bröllopsfest i Hägersten! =D Det ska bli såå kul!!

Nej, ska gå och testa lite sminkningar.
Kram på er.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0