Nästan lika...
[DATUM: 2011-03-18 TID: 16:05:29]

Som igår.. Men vad gör det. Jag gillade det! =D


Mörk gammelrosa och resten rätt så ljust. Idag har jag lagt det en gammelrosa
glittereyeliner också. =)

Skitskumt, mina ögonfransar är längre på höger än på vänster öga.. =S

Såja, nu räcker det med ögon.. =P
Längtar efter att sminka på nån annan.. Vore kul att öva lite.. =)

Ikväll är vi bjudna till Jeanette, Johan och barnen! Det blir tacos och popcorn. =)
Kommer bli mys! Så himla roligt när barnen trivs så bra tillsammans!

Har pluggat bra idag. Men har haft mycket andra tankar och haft svårt att
fokusera helt på plugget. Sitter inte så jättebra, men lite nytt har jag lärt
mig. Skönt det!
Var en tung dag också.. En begravning av en väldigt söt tjej som tyvärr
försvann alldeles för tidgt och så en dödsannons på en fantastisk släkting... =(
Sånt tar på krafterna... FY... Hemskt...
Nej, nog om det...
Ska åka och hämta kottarna så jag hinner byta om på dem innan Johan
kommer hem. Sen åker vi vidare. MOT FREDAGSMYSET!!!! <3

Puss o kram på er.. <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Hade gärna fått öva på mig:P E totalt hopplös:P Fin sminkning iaf!

2011-03-18 @ 16:58:52
Postat av: Anna K

Du kan få sminka mig om du vill =) Vi kanske skulle ta å festa till när jag fyller år? Lönings helg å allt =)



Ha så mys i kväll. Avis =/ Vi ska bara vara hemma som vanligt



puss <3

2011-03-18 @ 17:26:33
URL: http://anderssonhill.blogg.se/
Postat av: Frida - Mamma till två prinsar ♥

Du är så fin Karin!!!!!

2011-03-20 @ 20:10:18
URL: http://feurdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0