Mycket..
[DATUM: 2011-03-01 TID: 21:20:23]

Har haft en himla stressig dag på jobbet. Mycket jag vill hinna göra klart
innan jag tar ledigt. Det är bara 6 veckor borta, men det finns iaf saker
att avsluta. SÅ idag har jag fixat, donat och stressat runt.
Efter jobbet hämtade jag kidsen, lagade mat, fixade en massa med
tvätten, bytt i sängar, plockat, provat kläder, fixat med matdosor,
gjort fint i köket och var fasligt energisk. Men nu är jag helt slut..
Imorgon lär jag upp kl.5 tror jag. Ska till BVC med Stella kl.8.30.
Innan dess ska vi lämna SVante på dagis. Kommer bli stressigt...
Men det ska gå.. Jobbar till 18.00 imorgon också så det blir långdag.
Det är mycket nu....
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0