Mobilbilder...
[DATUM: 2011-03-19 TID: 08:14:20]

Godmorgon! =)
Hade en trevlig kväll hos Wassbergs igår! Synd bar att mitt himla
illamående skulle komma... =( Började må grymt illa på eftermiddagen.
Var så illa att jag inte kunde äta hos dem. Så det blve ingen tacos för
min del.. Mådde verkligen pyton.. =( Så jag åt ingenting på hela kvällen..
Hatar den här skiten.. =(
Det blev aningens bättre under kvällen, men kunde ändå inte äta. =(

Stella med sina efterlängtade popcorn! =D

Nästan alla barn! <3

Söta Karl! <3

Jeanette visade upp allt snyggt hon hade shoppat i Manchester! =)

Tre grabbar på en stol.. =P


Glada grabbar!

Finaste J instruerar på Iphonerna.. =)

Bästa när man är här är att man blir trött kan man få låna Iphonen och kika på
en massa saker! =D

Tror barnen var liiite trötta när vi skulle åka hem.. =P

Ingen avdem vaknade när de blev instoppade i bilen, avklädda eller istoppade
välling.. <3 Sötisarna! <3

Fick sovmorgon till 6.30 idag! Lucky me! =D
Söt-Svante stapplar upp.. =P

Och söt-Stella.. <3
Nu ska jag ta en dusch och sen funderar jag på att ta med mig barnen och åka
till Sala. Funderar på att mata änderna, leka i lekparken, kanske ta en fika och
sen eventuellt handla. Sen är jag fotosugen, så kameran åker med! =)

Nej, hoppa in i duschen medans Johan är hemma. Han ska snart åak coh jobba
några timmar.
Puss och kram på er.. =)


Kommentarer
Postat av: Malin

åååh VAR har du köpt Svantes Bamsepyjamas????

Har en liten kille här som tycker att Bamse är det absolut BÄSTA som finns och en sådan pyjamas vore ju kanon till den stora 2årsdagen här i april!:D

tråkigt med illamåendet! (prova någon form av tabletter som binder magsyran? typ link, eller omeprazol kanske?)

Önskar er en skön lördag!

/malin

2011-03-19 @ 12:27:31
URL: http://grodan09.wordpress.com
Postat av: Jeanette

Vilka härliga bilder Karin <3 Myyss!



Lider med dig illamående =( Hoppas det vänder snart <3 Kramar



2011-03-20 @ 19:49:13
URL: http://nufsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0