Missnöjd.. =(
[DATUM: 2011-03-17 TID: 20:23:11]

Kollade precis mitt uppdrag som var rättat.
Fick bara G och är grymt missnöjd.. =(
Behöver minst VG... CRAP!!!!!!
Tycker att det är konstig när frågan lyder:
Förklara i stora drag hur glasutveckling går till...
Jag förklarar hur dte går till. Men i kommentarer så vill
han att jag ska berätta om en massa annat. Sånt som
inte alls har med frågan att göra... Ajja, får väl skriva
en massa mer nästa gång. Sväva ut och inet hålla mig
till ämnet. tydligen så man ska göra...
Jag är iaf besviken på mig själv att jag inte fick mer...
Men, men, sånt är livet. På´t igen...
Har haft en mysig kväll med mami och papi. Vi har ätit
rotfrukter + rödbetor i ugn med lax och fetaostcreme. 
Smarr!! =) Sen har vi setat och myst och haft trevligt! <3

Nu är jag trött... Ska nog sova tidigt ikväll. Kollar på BB
imorgon istället.. Blev neggo nu.. =/
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Malin

lärare brukar gilla att man ordbajsar....

man får inte skriva för kort och koncist! tyvärr! tycker det borde underlätta för dem snarare......

lycka till med nästa uppg ist!

/m

2011-03-17 @ 21:08:28
URL: http://grodan09.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0