Kämpa...
[DATUM: 2011-03-31 TID: 15:01:50]

Oj va jag har fått kämpa idag...
Motivationen har knappt tagit sig. Har fått väldigt lite gjort, men
jag tror att jag är nöjd med den stora biten iaf. Skrivit mycket
på de två första delarna och nu är det bara 3 delar kvar. Det
ska nog gå bra... =S Ska frsöka hinna klart med iaf en till idag
så det bara är lite kvar imorgon. Jag behöver vara effektiv imorgon.
Vore såå skönt om jag fick klart det imorgon så jag kan släppa det
i helgen... Imorgon fyller Johan 25 år också! Så på kvällen kommer
det gäster och det blir kalas! =) Ska bli kul!!

Nej, göra klart det sista innan jag slänger in en lasagne i ugnen
innan jag hämtar barnen.. =)
Kram på er.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0