Jaha.... =( Sjukstuga...
[DATUM: 2011-03-21 TID: 17:42:34]

Hej hej...
Lite bilder från idag. Missa inte slutet på dagen... =S

Vi åt lite tacosrester till lunch, men fröken var inte sugen.... Några gurkor
fick hon i sig iaf.. 39,5 i feber nu.. =(

Sen blev dte lite vindruvor i soffan istället.. Det gick ner...

Efter att ha sovit 3 (!) timmar så väckte jag en svettig och supervarm tjej...
Tog lite isglass, hon vill ju inte dricka så värst mycket.. =/

Johan överraskade och kom hem tidigare än väntat och med fina rosor också! <3
Tack älskade du!! =)

Jag tog cykelpremiär och cyklade till dagis och hämtade en glad lilleman! Full fart!
Vi stannade till och köpte lite yoghurt och kräm till morgondagen.. Stolt kille fick
bära korgen.. =)

Glad och pigg kille (!)... Har ätit korv med bröd och avslutar med ännu en isglass...
Tycker att han känns lite varm.. Så jag tog tempen på honom och han hade
38,6 i feber... Skrutten.. Inte han också... Kommer ju inte gå så bra och plugga
imorgon med två sjuka barn... *suck* Jag som ville skynda mig.... =(

Jaja... Vad är väl en bal på slottet...
Hejdå...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0