Illamående...
[DATUM: 2011-03-25 TID: 22:45:22]

Usch! Jag är sååå sjukt trött på att må illa hela tiden!
Jag mår illa när jag ätit, jag mår illa när jag är hungrig...

Imorgon är det fest och jag ska både äta och dricka. Håller tummarna
att magen håller ihop. Vill verkligen inte sitta och må illa... =S

Har verkligen hållt mina rutiner i veckan. Frukost, lunch, mellis, kvällsmat
och inte ätit nåt efter kvällsmaten. Jag har druckit proviva och ätit
knäckemacka till frukost, inte småätit, inte ätit en massa skit, en enda
gång åkte jag dit efter en lunch. Annars BARA mat hela veckan...
Känner mig så himla nöjd över mig själv, har inte ens vart svårt...
Nu vill jag bara bli bra i magen. Ger det här en vecka till, har det
inte gett sig så blir dte läkaren... Måste gå över!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som magkatarr...

2011-03-26 @ 16:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0