Hett...
[DATUM: 2011-03-09 TID: 21:33:39]

Mailade min handledare och sen har jag tagit en heeeet dusch..
Gud så varmt och härligt! Filade fötterna och har smörjt in dem
med två riktigt sköna och härliga krämer och nu sitter jag med
en rengörande ansiktsmask. Skönt! =)

Ska snart skölja ur den, smörja in ansiktet med nattkräm, ha
i nån smörja i hårbotten för att jag är så torr och lägga håret
till rätta.
Imorgon ska jag göra andra labben i kursen. Den är stor med
många moment. Ska iaf bli himla spännande! Ska testa en
massa livsmedel och se om det är kolhydrater och stärkelse
eller proteriner och fetter i. Ska bli intressant och spännande!
Sen ska jag tydligen göra eget potatismjöl. =)
Nä, dax att tvätta ansiktet. Snart Big Brother.. =D
Kram och natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0