Here we go!!
[DATUM: 2011-03-08 TID: 13:32:21]

Nu är jag igång för fullt!
Naturvetenskap B... En blandning av Kemi, Fysik och Biologi.
Går rätt så bra även om jag tycker att Kemidelen är grymt
onödig och snurrig. Mycket att hålla reda på och det sitter
inte än kan jag säga. Men jag får ju ett litet hum iaf.. =)



Hade lite problem på kursstarten för jag hade inte kommit in i systemet på rätt sätt.
SÅ jag har fått papper utskrivna och om 2.3 dagar kommer jag in i databasen. Jag
hoppas att det bara tar 2 dagar för jag kommer vara redo för att skicka in min första
uppgift då tror jag. Eller jag vet inte... Kanske blir 3 dagar, ska göra lite testfrågor
när jag kommer in i databasen... =) Känns bra so far... 

Ikväll tänkte jag ta mig en sväng till Hälla. Stella behöver mer byxor i 104, massa
strumpor, några toppar och Svante behöver mer tröjor i 98. Mina stora ungar!! <3
De har vart så himla goa sista dagarna! Lekt massor och jättefint med varandra, de
har inet krånglat nåt när vi ska klä på oss och Stella har börjat gå på toa igen! Jag
är sååå glad och stolt!! =D

Nej, fortsätta plugga en stund till... Sen ska jag fixa mig för Västerås trippen.. =)
Kram på er.. =)

Kommentarer
Postat av: Frida - Mamma till två prinsar ♥

Jag vill också ha såna koppar!! Va kostade dom??

2011-03-08 @ 20:29:18
URL: http://feurdas.blogg.se/
Postat av: Anna

Bra Karin! Du är så jädra duktig som satt igång med pluggeriet!

2011-03-08 @ 21:57:09
Postat av: Sandra

Vad pluggar du till?

2011-03-09 @ 08:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0