Gooodmorgon kära ni!!
[DATUM: 2011-03-23 TID: 07:23:52]

Godmorgon!!
Ja dte känns som om det är en god morgon! =D
Vaknade av mig själv kl.6.30. Ensam i sängen! Skönt!!
Efter typ 10 min uppe så kom Stella upp. Sen har vi klätt på oss
och fixat oss, men Svante sover än. Klockan är 7.20 nu. Har inte
hänt på mycket länge!! Gud så skönt! Var nog att han bara sov
middag i typ 1 timme igår. Och det var på förmiddagen... =)

När han vaknar ska vi äta frukost och sen ska vi gå till
Britt-Marie som är en pärla och tar barnen några timmar medans
jag får plugga. Såååån tur! Hoppas jag ska hinna klart tills på
fredag nu bara... Håller tummarna!!

Trött tjej som inte ville somna i sin säng. Imorse kom hon upp och pratade jättemycket
om en stor gris som varit i hennes rum precis. Hon måste ha drömt nåt.. Men hon fortsatte
att prata om den där grisen heeeela dagen, så det var nog en lite småläskig dröm. Men
efter bara 5 min så somnade hon på Johan.. <3 Mysigt!!


Nej, nu ska jag läsa liet nyheter innan jag fixar frulle.
Kram på er.. <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Det kanske var nån av mostrarna som hälsade på lite hemligt..? ;)

2011-03-23 @ 22:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0