Godmorgon!
[DATUM: 2011-03-21 TID: 06:29:00]

Godmorgon!
Känns som en bra vecka är på G! Måste bara strukturera upp
lite.. Har dålig koll på allt och mycket som ska fixas..
Till helgen har Anna & Robert bröllopsfest och det är mycket
som behöver fixas. Hotell ska bokas, kläder, smink, barnvakt,
packning, parkering/åksätt osv... Måste göra en lista idag annars
kommer jag ha svårt att fokusera på plugget idag. Känner mig i
övrigt pepp på att plugga nu i veckan! =)

Stella vaknade före kl.5 av Johans klocka. Kul jul... Vi höll på
och småtjaffsade lite enstund, men tillslut så somnade hon om.
Sen kom Svante upp vid sex. Så nu myser vi i soffan. Ska ta
och klä på honom och mig nu så får Stella sova 30 min till om
hon kan och vill. Vore bra för henne.. Blir jobbigt på dagis annars.

Nä, ni får ha en bra dag så hörs vi sen! Kramar.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0