=)
[DATUM: 2011-03-23 TID: 21:23:34]

Ja men hej!
Dagen i stort...


Läsa tiding, min snygga man var med i bilagan! <3

Stella fick cykla till mormor och Rolf. =) De var barnvakt åt barnen medans jag...

...pluggade... Spännande idag om ägglossning, hormoner, bebisar m.m... =)

Provade mina kläder till fetsen på lördag. De var inge bra... =(
SÅ jag fick åka till stan och leta på en annan klännig. Superfin! =)
Sen ringde Johan och ville bjuda på mat. <3

Maaat säger Svante! =)

Sötan som fick ett hysteriskt utbrott när vi skulle gå.. =(

Oxfilé med pepparsås.. <3 Gud så gott!!
Tack älskling!! <3


Bleker slingor... =) Tack för hjälpen JOhan! <3

Puss på er.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0