Eftermiddagen.. =)
[DATUM: 2011-03-31 TID: 20:55:16]

Jo men häj ni!


Den här glada tjejen fick ett nytt regnställ idag! =) Svante får ärva hennes gröna
då hans är på tok för litet. Fick bassning av dagis idag, så Johan fick åka och köpa
ett nytt på stört så slipper jag skämmas imorgon! I övrigt så har dagen inte vart nå
bättre än igår och problemet har kvarstått.. 8 ggr idag med.. =( Imorgon är det jag
som ringer BVC och ber om råd... =S

Sötan... <3

Lilleman kör med handväska och telefon.. Gud va han snackade ikväll! <3


Efter att vi ätit lasagnen och vitkålssalladen så körde vi igång och städade.
Vi hann massor och var otroligt effektiva! Härligt!! =)

Imorgon hoppas jag på att motivationen är bättre från start, skulle behöva
bli klar före lunch om det går.. Men det ska nog gå om jag är pepp!!
Nä, nu blir det Criminal minds och kanske BB innan läggdax!
Nä, puss hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0