Bröllopsfest!
[DATUM: 2011-03-27 TID: 22:44:47]

Hade en jätterolig lördag med bröllopsfest och hötellövernattning
tillsammans med min kärlek! <3

GRYMT SNYGGA BRUDPARET! <3


Så himla fina! <3

Måste bara skryta om min grymt duktiga syster! Anna har gått ner sisodär en 15 kg på kort tid!
Hon har vart så otroligt duktig! Hon har gjort det med bravur och lyckats hålla humör och motivationen
på topp hela tiden! Det är inte många som lyckas med det du har gjort Anna!! <3 Jag är stolt!

Jag vet hur svårt det är... Men hittar man motivationen så går det.

Jag hade en riktigt trevlig kväll, blir mer bilder från det i veckan.
Nu måste jag sova. Godnatt! Kram.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0