Sinnessjukt!!
[DATUM: 2011-06-20 TID: 06:15:46]

Ja men gooooodmorgon!!!!! =D
Jag är sjukt glad just nu! Veckovägningen gick ju strålande
trots en riktig skitvecka med MASSOR med onyttigheter
och +1,8 kg i mitten av veckan! Idag stod vågen på -0,4 kg
mot förra veckan!!!! =D Känns helt sinnessjukt och jag som
var beredd på plusresultat... =S
Tänkte mig lite för i lördags och igår åt jag massor till frukost,
men sen var jag försiktig resten av dagen och till kvällen så
gick jag och Anna en snabb prommis. Fy bubblan va bra!!!!! =)

Wihooo!!
Det innebär förresten att jag bara har 0,3 kvar till ny tiotalssiffra!
Det innebär också att jag idag tappat exakt 7 kg sen start! =D
Det innebär att jag har 2,8 kg kvar tills mitt BMI slår över från
snuskig fetma till "bara" överviktig!! =D Jag längtar!!!!!!
Åh va jag blev peppad av det här resultatet! Nu jäklarns är det
4 hårda dagar fram tills midsommarafton. Då får jag äta lite
extra, men sen är vi igång igen! Och innan fredag ska jag ha
en nya tiotalssiffta. Kom igen nu Karin, go, go, go!! =D =D =D

Har i övrigt haft en kanonhelg där vi firande fina Anna-Karins
examen! Jag och Stella var där på fest och vi hade jätteroligt!
Bilder från det hoppas jag kunna lägga in senare i veckan.
Idag är det jobb som gäller och i eftermiddag ska jag äntligen
göra nåt med mina naglar. Hoppas det blir fint... =)

Nä, ha en bra dag nu mina fina! 
Kraaaaam... =D

Kommentarer
Postat av: Syster Malin

Fy fan vad du är BRA!!! Hurra hurra hurra :)

2011-06-20 @ 09:13:55
Postat av: Sanna

Du är så sjukt duktig Karin! Hejja Hejja! Kram

2011-06-21 @ 21:27:06
URL: http://sannais.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0