Nya naglar!
[DATUM: 2011-06-29 TID: 23:06:57]

Var och gjorde naglarna efter jobbet idag. Jag har varit
nagelbitare ända sen jag var liten. Inte så kul och naglarna
ser hemska ut. Nu har jag äntligen påbörjat arbetet att få
dem fina!! =) Så har har jag förstärkt mina naglar för
andra gången och jag tycker att de håller på och blir
jättefina! Jag är sååå glad!! <3



Blev ingen prommis ikväll, blev så sent och så passade det inte... <3

Nu ska jag sova för imorgon ska vi hitta på nåt kul jag och barnen!
Kram på er.. <3

Kommentarer
Postat av: jannice

fina naglarna blev. var gjorde du dom å kostade? gjorde förr hos en tjej i uppsala. men blev inge nöjd :/

2011-07-02 @ 21:50:12
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0