Möhippa! =)
[DATUM: 2011-06-02 TID: 08:08:33]

Ja men gooodmorgon!! =D
Hade en härlig dag igår!


Hade slut på bröd hemma, så det blev frukost på jobbet. =D


Födelsedagstjejen jobbade hårt och hade en mysig dag. =) Kvällen blev inte
riktigt som en vanlig födelsedag.... =D


Jag stack iväg på möhippa för fina Theres!! =D


I en härlig kvällssol så möttes vi vid Måns Ols. (De andra hade hållt på sen
tidig morgon och haft en fullspäckat schema.. )


Åt fantastiskt god mat! Ryggbiffen smälte i munnen, perfekt stekt och var bara
sååå mör! Gud så gott!!!!! =D


Ett härligt gäng med tjejer!! =D


Försökte ta kort på svägerskorna från Olsbo. Här blev Carro bra, men jag missade Linda.. =S


Och så blev linda kanon! =D


Kvällen avslutades i Vrenninge med sexparty!! =D Galet kul! Hahahaha.... =)


Vid tio kände jag att jag ville hem och mysa lite med Johan sista delen av min födelsedag.
Hälsade på alla söta kalvar och sen åkte jag hemåt! Stort tack för en härlig kväll full med
skratt och galna grejer! Hahaha... Ni är för härliga tjejer!! <3
Kraaam... =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad gott med jordgubbar!

2011-06-08 @ 14:19:34
URL: http://sandraelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0