Minus!
[DATUM: 2011-06-11 TID: 07:02:20]

Minus 6,6 kg och äntligen börjar jag närma mig vikten som jag
hade när jag blev gravid med Stella! =) Jag har också gått ner
ca: 25 kg sen jag var höggravid med Svante. Känns bra! =)
Så nu är jag verkligen på gång! 
Nu har jag bara 2,6 kg kvar tills jag övergår till "överviktig"
istället för "fetma" enligt mitt BMI. Känns helt otroligt!! =D
Snart slipper jag fetman, även om jag inte riktigt tycker att
det ser ut som om jag lider av fetma just nu.. =S Men, men..

Är fortfarande grymt peppad och det är roligt när man ser resultat
och att det går rätt så fort. I like!!!! =D

Idag är det jobb och i eftermiddag kommer älskade Malin, Daniel
och finaste lilla Stina! <3 Som jag har längtat! Längtar efter hela
min familj, Anna och C/O, mamma och pappa... <3

Nej, hoppa in i duschen, fixa mig och göra morgonens 30 situps. 
Sen blir dte jobb. Ha en bra dag!
Kraaaam... =)
PS, Jag kan inte fatta att det bara är 3,4 kg kvar ttill -10 kg, det är
ju ingenting!!!! =D Ds...

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Du är sååå duktig gumman! Here we go :) <3

2011-06-11 @ 07:26:13
URL: http://nufsan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jätteduktiga du! Du måste ju visa före och efter bilder sen!

2011-06-11 @ 18:50:52
Postat av: Angelica

Fetma? Inte en chans att den tanken någonsin skulle ha slagit mig om jag sett dig!



Tycker du är otroligt fin!

Önskar verkligen jag hade samma driv som dig när det gäller att träna och äta rätt!



Heja dig!! Superduktig!!

2011-06-12 @ 11:34:38
URL: http://partyoffive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0