Ledig..
[DATUM: 2011-06-30 TID: 06:16:59]

Godmorgon!
Ledig dag idag. Vet inte riktigt hur vi ska lägga upp dagen. Men jag tror
vi blir hemma och tar det lugnt på förmiddagen. Plockar lite och så, sen
ska jag nog sola när Svante sover (om det är sol fortfarande) och sen
tänkte jag att vi skulle åka till Västerås sen. Shoppa lit eoch kanske
hälsa på mamma och pappa. =) Men vi får se hur dagen blir.
Johan ska åka ner till jönköping på eftermiddagen och blir borta hela
kvällen. Så jag kommer antagligen inte hinna gå ikväll heller. Det här
är inte bra.. =S Men, men, på´t igen snart....

Nä, ha en bra dag!
Kram.. <3

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är rätt svårt att göra en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin sida!

2011-07-19 @ 23:32:07
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0