Jeans, jeans, jeans, jeans!! =D
[DATUM: 2011-06-23 TID: 08:26:51]

Gooodmorgon!
Åh va jag är glad! Hade gått ner 0,2 till tills idag. Nu ligger jag
som sagt under vikten som jag hade när jag blev gravid med
Stella, så nu tänkte jag prova mina jeans som jag inte kunnat
ha och inte fått ihop i midjan förut. Och vet ni vad?! 
JAG KOM I ALLIHOPA!!!!!!!!! =D Så 3 par Espritjeans i stl 40/42
och ett par Street One jeans i stl.31"!! =D Åh va glad jag är!!


Glaaad och idag har jag mina finaste, mörka Espritjeans på mig som jag inte
använt på 5 år!! Nöööjd!! =D


Körde lite fläta idag.. =) Ska en sväng till Avesta och handla lite midsommarmat
till oss som ska vara hemma. 


Redo för matshopping! =)

Stella hade 39 graders feber hela dagen igår och inatt har hon var jättevarm.
Nu på morgonen hade hon 37,4, så nu får vi se. Men Svantes feber gick också
ner massor på dagarna och sen upp på natten igen. Så jag har inga förhoppningar
om att hon ska bli frisk närmsta dagarna. =S 
Nu på förmiddagen kommer världens snällaste svärfar hit och hänger med lilla
fröken Stella så jag kan sticka till Avesta och handla. Tack snälla du!! <3

Nej, nu ska jag skriva rent min matlista och fixa lite frulle till oss.
Hörs sen.. =)



Kommentarer
Postat av: Malin

duktig du är!!! det syns jättestor skillnad!!!

2011-06-23 @ 09:04:10
URL: http://malin83s.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Du är så bäst!! <3

2011-06-23 @ 22:31:20
URL: http://nufsan.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

2011-07-19 @ 20:07:51
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0