Göteborg/Mölndal
[DATUM: 2011-06-17 TID: 10:57:46]

Halloj!
Har haft härliga dagar tillsammans med Renate i Mölndal! =)


På tåget påväg mot Göteborg. =)


Huset där vi köper in från Desam och Soya. Jättefint! =)


Vi körde igång med inköpsmöte och sen var det bara att sätta igång och
kika igenom alla kläder. =)


Jättegod lunch och kvällsmat! =)


På seneftermiddagen åkte vi till hotellet och började räkna och göra listor.
Gick jättebra och vi kämpade på till halv åtta. Då var Renate hungrig.


Superfin matsal och god mat! =)


Renate åt en jättefin skaldjurspasta med svart spagetti! =)


Skål! =)


Jag lyxade med en bananasplit. Men jag hade beställt jordgubbar och glass.
Blev lite fel, men det var så gott! =) Efter det gick vi upp och lade oss. 
Helt slut, gick upp kl.03.30 imorse....


Kul att man kan sova länge.. Vaknade kl.5.57, pigg som en mört... =S


Sminkade mig så jag var klar när Renate vaknade. Då kunde jag mysa med
morgontv! Lyxigt värre!! =D


Hotellfrukost.. Behöver jag säga att jag var proppmätt efteråt?! =P


MOhahahahahaha.... =P


Sen var dte inköp av liet Soya och kika en sväng till på Desam.
Kul att det är hur mycket godis och bakverk överallt, hela tiden.. 
Har gått upp lite under de här dagarna vill jag lova.. =S


Åka spårvagn, kändes som i Norrköping.. =)


Vi åt lunch på stationen innan det var dax att gå till tåget... 


Lite kändisspotting innan vi hoppade på tåget. Både Filip och Fredrik! =)

Har haft härliga dagar! =)
Back to reality med en sjuk son.. =S




Kommentarer
Postat av: jannice

åå,vad kul med liten tripp dit! var de igenom jobbet? gjorde ni för någo där?=)

2011-06-17 @ 12:50:29
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0