Glad midsommar!! <3
[DATUM: 2011-06-24 TID: 08:40:36]

Gud vilken mysig morgon! =)
Vaknade till när johan gick upp kl.7, men sen somnade jag om
och vaknade först kl.7.45, guuud så härligt!! =) Efter det så
satt vi och pratade lite och Stella kom upp. Sen gjorde vi ett
litet upplägg för dagen. Först och främst så fixade vi Stella
och sen :



Sen tog Johan med sig Stell aoch cyklade till Gärdsbo för att hämta sin bil där. 
Jag var kvar hemma och väntade på att Svante skulle vakna. Han vaknade nu.
Kl.08.37, bra där!! =D Härligt med sovmorgon!! =D
Nu ska jag göra en tårta, en fin gräddtårta med jordgubbar! Muuuums!! =D
Jag räknar kallt med att gå upp minst ett kilo tills imorgon. Sen blir det hård-
körning lördag, söndag inför måndagens invägning för att hålla nere. Och efter
det så följer veckor med hårdkörning, för jag vill ner mer! =)

Idag ska jag göra piroger med massa gott i till lunch, gräddtårta till mellis och
grillat till kvällen. Mumma! I övrigt blir det en mysmidsommar hemma i Färnbo
för oss. Känns rätt så skönt, även om jag är lite ledsen att vi missar firandet
som vi hade planerat med mina systrar. =(

Nä, fixa frukost och sen tårta var det..

GLAD MIDSOMMAR FINA LÄSARE!! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0