Crazyness!!
[DATUM: 2011-06-27 TID: 06:15:22]

Godmorgon!
Åh va jag är glad! Efter en skräpig mathelg med massa onyttigheter,
men samtidigt har jag hållit motionen igång ändå och tänkt mig för
vissa gånger, så har jag gått ner 1,4 kg sen i måndags!!
Sammanlagt har jag gått ner 8,4 kg på 8 veckor!! =)
Grymt nöjd! Har tappat 7 cm i midjan och vet ni vad det bästa är idag?!

IDAG LIGGER MITT BMI PÅ 30, JAG HAR NUMERA ETT BMI SOM VISAR
PÅ "ENDAST" ÖVERVIKT OCH INTE FETMA!!!! I´m happy, happy, happy!!
Vet ni vilken lättnad det här är?! Sååå skönt!!!! =D
Gud så glad jag är! Nu kör vi ännu hårdare den här veckan!! =D

Dusch och sen jobb.. 
Kram på er... =D

Kommentarer
Postat av: Elin

Men så duktig du är! Hur har du gjort för att gå ner så bra? Äter du något speciellt el avstår från något? Skulle själv behöva gå ner 30 kilo...



Fin blogg, hittade din via en kompis blogg.

Mvh Elin

2011-06-27 @ 20:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0