Bye, bye, midsommarfest... =(
[DATUM: 2011-06-22 TID: 12:51:02]

Ja men hej igen!
Ville inte skriva om det här innan jag pratat med de andra..
Finaste Stella fick feber inatt. Vaknade med 39,7 och var lite
orolig. Men lite välling så sov hon igen. (I vår säng dock... Så
nu är jag alldeles på gränsen till nackspärr igen.. =S ) Och idag
har hon fortfarande feber. Så tack och adjö du roliga midsommar-
fest som vi kommer missa..... =( Så himla tråkigt.....


Toka.. <3


Finaste tjejerna på festen i lördags! <3 Grattis till snygga Anna-Karin och hennes
magisterexamen i typ ekonomi! (om det vart rätt nu... =S )

Haha, mamma och pappa.. vet inte vad som händer här.. =P Hahaha...


Älskade systrar!! <3 Love you!!!!! <3

Nä, barnen sover så jag ska nog krypa till kojs en stund. Den stökiga natten
har tagit ut sin rätt på mig... =S
Natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0