Buzzador!
[DATUM: 2011-06-17 TID: 20:08:36]

Hej på er!
Som några av er vet så är jag en Buzzador. Som en Buzzaror så får jag hem
olika produkter för att testa nya saker, tycka, tänka och berätta vad jag och
mina vänner tyckte om produkten. Jag får alltså hem varuprover som jag kan
dela ut till vänner och bekanta och sen vill jag höra vad de tyckte om produkten.
Just den här gången har jag fått testa Knorr - Bag of taste.



Det var en riktigt smidig produkt! Jag tog upp kyckling filéer som jag delade i
4-6 bitar och lade i den medföljande stekpåsen. Sen hjälpte barnen mig och hällde
i kryddorna. =)


Det gick jättebra... =)


Och så skaka runt alla kryddor och gnida in filéerna ordentligt.
Sen lägger man påsen på en ungsfast form och stoppar in i ugnen 30 min. =)


Ut kommer en sprängfylld påse...


I den finns smarrig kyckling!! =)


Kycklingen var sååå saftig och mör. Bara ramlade isär! =)


Kycklingen var jättegod och fick mycket väl godkänt vad barnen!! =)

Det finns tre olika smaker så det tycker jag att ni ska kolla upp i affären.
Priset ligger på ca: 15 kr/påse.

Try it people!! =)

Just ja, vi åt det med potatis, stekt lök och paprika, en Fresch Island dipp
och gurka. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0