Bästa dagen! =)
[DATUM: 2011-06-30 TID: 22:01:45]

Godkväll!
Ja oj vilken härlig dag det blev! lite solning imorse och frukost
på gräsmatten på en filt. Mysigt som bara den! =)


Sen fixade vi oss och åkte till Västerås.. =)


Sen vart det shopping. Inte så mycket idag, var ju City festivalen så det var mycket
folk och jag var inte så shopping sugen som jag trodde.. =S Så det blev två rosa
ögonskuggor och ett rosa glitter från Make Up Store och sen 5 Ginalinnen och en t-shirt.
Jag är nöjd.. =) Stellson gillade att prova skor hon.. =)


Glader.. =)


Barnen var superduktiga hela eftermiddagen så vi firade det med att köpa lite glass.. =)


Svante slängde i sig sin på typ två min.. haha.. Men han lekte hund och tiggde till
sig lite extra av sin syster som var snäll nog att bjuda vovven! =P


Sen åkte vi till mor och far och åt FANTASTISKA våfflor med jordgubbar! Guud så gott!! =)


Sen övertalade jag mami och papi att åka och ta ett kvällsdopp. ungarna var överlyckliga
och dte var sååå härligt!!
Gud vilken superdag jag har haft!!!!! =)
Nu väntar jag på att johan ska komma hem. men det blir nog inatt nå´n gång, så jag ska
gå coh lägga mig strax.. Jobb imorgon igen.
Kram på er.. =)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Låter som en underbar dag :) och sluta va så snygg!! :P

2011-07-02 @ 07:43:29
URL: http://nufsan.blogg.se/
Postat av: jannice

fina bilder=)

2011-07-02 @ 21:50:36
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0