12 juni.. =)
[DATUM: 2011-06-14 TID: 09:42:09]

Forsättning med Malin, Stina och Daniel.. =)


Svante myser med Stina på en filt på golvet.. <3


Jag lagade kräfttorsk och bjöd på.. =)


Lunchtime.. =)


Sen åkte vi till stugan och hälsade på Anna-Karin & c/o.. =)
Stella var badsugen.. =)

A-K njuter.. =)

Vi badade på bra! =) Trots 22 grader i vattnet.. =S


HOPP!! Badtjejen nr.1!! =D


Busungen.. Här njuter hon! <3


Efter fikat så somnade Stella på bordet.. Sötan.. <3


Fin kusinbild på tjejerna... <3

Gud vilka mysiga dagar, en underbar helg! =) 



Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh! Har nog sagt det förut men älskar att läsa din blogg, mycket pga att du delar med dig at så mycket "privata"/personliga bilder!



Man (jag) blir glad av att se de!

Ni har en sån mysig familje relation som jag hoppas och önskar att alla familjer har!

Jag är oxå en sån där sucker för familjer!



Mycket, ofta, högljutt och massor ska de vara!

(har nog varit en grek eller nå i mitt förra liv, hihi)



Underbara kort Karin! Tack för att du delar med dig!

2011-06-14 @ 09:53:32
URL: http://partyoffive.blogg.se/
Postat av: jannice

Kul att se dig i lrödags när vi hadfe möhippa för jossan=) men du... du har gått ner i vikt massor=) KRAM

2011-06-14 @ 11:37:44
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Postat av: Frida - Mamma till två prinsar

Det syns verkligen att du tappat i vikt! Duktig du är!! p&k

2011-06-20 @ 20:33:06
URL: http://missfeurda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0