Vargsafari i Gärdsbo!
[DATUM: 2011-07-21 TID: 22:03:34]

Ja men godkväll!
Oj va läckert... Fick sms från Anna om att hon stod och fotade varg
hos hennes svärföräldrar i Gärdsbo. Fick lov att åka dit direkt och kolla.
Guud va coolt! Varghona med ungar. Hon har 7 stycken, men vi såg
bara 3-4 stycken. Men det var iaf hur läckert som helst. Men det känns
väl lite sisodär att de är så nära bebyggelsen, husen, kohagarna och allt... =S

Anna hade sin kamera uppställd där så jag fick fota lite, så himla läckert!! =)


Eftrsom det var Annas kamera så kan jag tyvärr inte bjuda på nån bild..
Hoppas dock jag får nån av henne så ni kan få se. 

Men nej, jag har hellre vargen på avstånd i fortsättningen!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2012-03-18 @ 19:40:01
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0