Sovmorgon!
[DATUM: 2011-07-29 TID: 08:02:14]

Åh va skönt! 
Älskade Johan gav mig sovmorgon imorse! <3 Jag hörde att
Svante gick upp kl.5.40. Men sen somnade jag om igen. När
klockan var halv åtta kom Stella och Svant ein tillsammans till mig.
På köksbordet låg en lapp om att Svante var med Johan till
jobbet en stund. Så han hade vart en timme i verkstaden med
Johan och jag fick sova. Sen satt han på Pippi och då satt han
och kikade på det i en halvtimme. Sen vakade Stell aoch då
kom de in till mig. =D Nu hoppas jag att de är på bättre humör
än igår... Herregud.. Kändes som om nån bytt bort mina barn...

Fick såå god mat hos Ingegärd igår! Färsk, grön ärtsoppa,
pannkaka med hemgjord körsbärssylt, körsbärspaj till
efterrätt och sen hade hon kaffe och tårta. Men det sista
orkade jag inte ens... =S Var proppmätt!!! Jag älskar
körsbär, så det var riktigt smarrigt!! <3 Hade faktiskt ont
i magen hela kvällen, så jag åt nog för mycket...

Ikväll blir det party!! =D Först tänkte jag mig lite för-förfest
hemma hos Tomas, sen sticker jag till Sanna där det blir
förfest, sen blir det Sala festivalen och kika på Danny och
kanske Byz och sen avslutas kvällen på Hotellet! =)
Vet bara inte hur jag ska komma hem.... =S
Men det brukar lösa sig.... =P

Nä, ska kika lite innan jag börjar städa lite här hemma.
Kram på er.. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0