Snart semester!!
[DATUM: 2011-07-07 TID: 08:13:28]

Godmorgon!
I eftermiddag går jag på semester och det ska bli sååå skönt!! =D


Jag semesterpimpade mina naglar till sista arbetsdagen! =D


Det ÄR lite skillnad.. =) Börjar se att vissa kläer börja bli stora. Skönt!!
Hade dock gått upp 0,4 idag. Men det var säkerligen för att jag blev så hungrig
igårkväll och åt mjölk och Special K vid halv tio.. Not good... Men, men..
På´t igen!! =) Jag är iaf nöjd med det jag gjort än så länge.
Det kommer ju bli svårt när jag har semester. Räknar med att få nåt pluskilo
när jag är ledig och det blir lite annat. Men, men, sen kör jag igen sen! =)

kärlek innan jag ska klippa gräset igår.. <3


Idag blev dte mycket och rätt mörkt smink. =) Powerful heter den och bara namnet
får mig att vilja använda den! Sen har jag blandat turkost och lite grönt glitter på. =)

Nej, nu ska jag borsta tänderna och börja dra oss mot dagis och jobb. Sista gången
på tre veckor!!! Guud så skönt!! =D
Kram på er.... <3

Kommentarer
Postat av: Roos

Wow, vad du har varit duktig :D

2011-07-07 @ 10:02:26
URL: http://justlikearoos.blogspot.com
Postat av: Linda

Fasen va duktig du e!!! Tänk om man hade lite motivation!!! Kramar!!! ;)

2011-07-07 @ 19:20:15
Postat av: jannice lindell

å jäklar vad du har tappat kilon. duktiga du!=) kraM <3

2011-07-07 @ 19:25:35
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0