Skumt..
[DATUM: 2011-07-06 TID: 06:52:20]

Godmorgon!
Jag vet att det är mycket viktprat nu, men thats my life just nu!
Jag Jag är glad för det var -0,4 på vågen från igår och -0,6 sen
i måndags. Himla skönt!! =)



Jag känner att jag har blivit lättare och att konditionen faktiskt blir bättre och bättre.
Förut kunde jag springa riktigt korta snuttar och fick ont i musklerna på en gång + att
jag knappt kunde andas efteråt. Men nu kan jag jogga typ dubbelt så långt och bara
vara lite lätt anfådd, såååå skönt!! =D Så det blir lite lätta intervaller. Känns som om
det + bättre kost igen gör så att det händer grejer. =) Fick äntligen ny entalssiffra på
vågen och ju längre ner jag kommer, ju bättre känns det!! =) Nu är det -9,4 kg. =)
Ikväll hoppas jag få gå med fina Anna. <3 Men om hon ska in och träna i stan så får
det bli gräsklippning som motion ikväll. 

Vet ni?!
Jag, Anna och Jeanette har gått ner över 20 kg tillsammans på 1,5 månad!!
Vi är så grymt duktiga och jag är så stolt över mina tjejer! <3 Sen är jag sååå
otroligt tacksam för jag hade aldrig klarat det här utan dem. De har dragit med
mig på promenader, sporrat mig med maten och så har vi hela tiden jobbat oss
framåt och jag är så himla tacksam!
Jag älskar er, mina bästa, finaste, duktigaste, underbaraste tjejer!!!! <3


Happy happy meeee!!! =D


Klippte mig igår och det var sååå skönt!! =) Nu behver jag bara färga håret, men
det får bli nån dag när jag har mer tid. Skulle ha gjort det innan midsommar, men
nej.. Det hanns inte med.. =S Nu hoppas jag hinna snart för jag har lång utväxt...

Happ, jobb till kl.18.00 idag. Ska bli riktigt kul med mina två sommarjobbare! =)
Hoppas att ni får en mysig dag!
Kraaam.. <3



Kommentarer
Postat av: Anna K

finaste du <3

2011-07-06 @ 12:12:30
URL: http://anderssonhill.blogg.se/
Postat av: Frida - Mamma till två prinsar <3

Du är så FIN KARIN!! <3 Snyggt det blev i håret också!

2011-07-06 @ 19:55:35
URL: http://missfeurda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0