Skansen!! =)
[DATUM: 2011-07-20 TID: 06:43:48]

Godmorgon!!
vet ni, jag är lycklig idag! Vägde mig imorse och semesterkilona
är redan borta!!!! =D TVÅ DAGAR!!!!!!! =) 1,8 kg!!! Gud så skönt!!
De måste ju ha setat väldigt ytligt och inte hunnit fastna alls... Och
sen gjorde väl alkoholen sitt till... Jag är iaf glad!! =D

Om 20 min sticker vi mot Stockholm. Stella går på junibacken
med moster Anna. Jag ska vara barnvakt åt Leo och ta med mig honom
och Svante till Skansen. Ska bli sååå roligt!! <3

Nej, sätta fart vare! <3



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Bra jobbat Karin! :-)



Åh jag vill också åka till skansen, men snart så!

2011-07-20 @ 21:08:18
URL: http://ceciliaragnarsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0