Pjuh!
[DATUM: 2011-07-19 TID: 21:32:50]

Godkväll!
Fick himla god lasagne hos mamma och pappa med flera olika
sallader till och det var sååå gott! Åt alldeles förmycket och till
efterrätt var det yoghurt, hallon och nå små havregrynskolor. Mums! =)
Myspyskväll!! =) Tror de var nöjda att få hem husvagnen. Hehe..

Påvägen hem fick Johan släppa av mig i Gärdsbo så gick jag hem.
Det var himla skönt, för jag är fortfarande mätt efter all mat...
Tog 40 min och jag sprang en bra bit i spåret. Jag är så jäkla
stolt att jag börjat springa lite! Förut kunde jag typ springa 50 m
och då var jag andfådd i typ 30 min efter det. Nu joggar jag bra
mycket längre och blir inte alls andfådd på samma vis! =D

Nähepp, kika lite, duscha och ladda för Stockholmstrip imorgon! <3
Kraaam... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0