Partyday!! =D
[DATUM: 2011-07-16 TID: 07:46:42]

Godmorgon!!
Skönt att sova hemma i sin egen säng vill jag lova! =) Blev uppe till
kl.00.30 igår och bara satt och läste igenom över 100 bloggar och
Johan kollade på film. Rätt så mysigt. <3
Gick upp vid sju med Stellson och nu har jag fixat mig. Bara frukost
kvar och så ska jag läsa igen tre Sala Allehanda som jag missat.
Efter det åker jag till Sala för att köpa nya BHar (om jag nu hittar
några.. Mina är såå stora....), trosor, ansiktsvatten och så en massa
sprit.. =P När jag shoppat klart så sticker jag och fixar naglarna. 
Verkligen välbehövligt nu efter två veckor... =S De börjar bli riktigt
långa nu och det är sååå kul! Jag älskar det!!!! =D

Ikväll ska barnen hem till farmor och farfar och sova där. Vi går på
25 årsfest hos Marcus! Ska bli så himla kul!!! =D

Nähepp, kika fb och bloggs innan frullen.
Kram på er.. <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0