Nytt smink = Roooligt!! =)
[DATUM: 2011-07-01 TID: 07:30:32]

Godmorgon!
Äntligen lite smink inspiration!! =) 


Rosa med gammelrosa och lätt silvrigt glitter. 


Rätt enkel sminkning men med färg iaf. Önskar jag kunde vara mer crazy, men
jag ska jobba så jag måste väl försöka se lite respektabel ut också.. =S

Ja som sagt, jobb idag och sen ska vi på kalas till kvällen. Johans morfar fyller år.
Imorgon är det jobb igen, så den här helgen blir nästan fulltecknad trots att den
var "tom". Men det ska iaf bli skönt att vara ledig på söndag! =)

Nä, ska klä på barn och äta frulle.
Kram kram.. <3

Kommentarer
Postat av: Anna K

snyggt. e de samma rosa som jag har+ =)

2011-07-01 @ 14:02:14
URL: http://anderssonhill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0