Nöjd!
[DATUM: 2011-07-18 TID: 07:27:36]

Godmorgon!! =)
Första semesterdagen på hemmaplan. Känns himla skönt!! =)
Även om det regnar så vet jag att jag har mycket kul att göra.
Tror jag ska städa lite och sen efter lunch tänker jag ta med mig
barnen och ta en sväng till Franzens och Avesta för shopping av
höstkläder. =) Himla mys!!!! =)

Hade veckovägning imorse och på 1,5 vecka så har jag gått
upp 1,2 kg och det är jag supernöjd med! Det var ändå inte så
jättemycket med tanke på att jag ätt chips, glass, bådde på
dagen och sent på kvällen, läsk, kakor, pizza, och en massa annan
skit och i helgen så festade jag och drack en massa alkohol. Så
jag visste ju att jag skulle ligga på plus, men jag trodde på mer... =)
Men på måndag ska det vara minus från den här vikten, det
kommer vara minus. Måste jag berätta att det var himla tillfredställande
på festen i helgen när jag fick många fina kommentarer om att jag gått
ner i vikt! Åh va glad jag blev och himla sporrad!! =)


Sen ser jag skillnad på bilder som är knäppta i "osmickrande vinklar".. Om nån
hade knäppt dessa för nån  månad sen hade jag raderat dem direkt. Men nu är
de inte alls lika farliga. Visst, jag är fortfarande bra stor och har just nu precis
10 kg till min idealvikt. Men jag har fortfarande gått ner ca: 8 kg och jag är
dundernöjd!! =D

Tycker synd om min baby idag.. Han får börja jobba i det här vädret, inte allt
för kul för honom.. =S Men, men... 
Nehe, ska kolla fb och bloggar innan jag duschar och sen ska städa. 
Ha en skön dag för det tänker jag ha!! =)
Kraaam.. <3



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ja du är så snygg!!! <3

2011-07-18 @ 07:57:53
URL: http://nufsan.blogg.se/
Postat av: jannice lindell

jisses vad du har gått ner i vikt=) kram <3

2011-07-18 @ 11:10:53
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0