Neggo...
[DATUM: 2011-07-21 TID: 08:05:01]

Känner mig negativ idag....
Inte kul att ha semester ensam.. känns som vilken ledig dag som helst..
Känns som om man bara sitter av tiden och gör en massa saker som man
måste... Jag vill bo i husvagn, läsa tidningar, göra ut flykter, bada, äta
husvagnsmat, spela kort och bara ha mys.... =S
Men det har jag ingen lust att göra själv.. Hoppas Johan kan vara ledig den
veckan jag har u augusti iaf..

Nähepp, ska fixa mig lite. Funderar på en sväng till Västerås.
Kram..

Kommentarer
Postat av: Anna

Du kan alltid komma till oss! :)



Tack för igår, det var urahärligt!

2011-07-21 @ 08:45:52
Postat av: uLrica

Welcome to my world!

2011-07-21 @ 14:16:20
URL: http://barnenovi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0