Minus... =)
[DATUM: 2011-07-19 TID: 08:19:02]

Godmorgon!! =)
Fick sovmorgon och vaknade av mig själv kl.7.30! Gud så skönt!!
Stella är vaken med mig nu och Svantis sover. Jag blev otroligt
glatt överraskad när jag vägde mig idag och hade ett rejält minus
på vågen!! =) Kan väl iofs vara att jag hade samlat på mig vätska
efter all alkohol jag drack i lördags. Sen satte jag fart på den när
jag gick så mycket igår. Kändes iaf himla skönt när det var så fina
siffror på vågen. Är nere i samma som förra måndagen. Så nu är
det bara att köra på så jag kommer ner i samma som för två veckor
sen och sen komma igång på riktigt igen! =)

Har blivit ett lätt fullspäckat schema de nämsta dagarna. Roligt!! =)

IkvällLämna tillbaka husvagnen och äta hos mamma och pappa.

OnsdagÅka till Stockholm och Stella ska gå med Anna på Junibacken.
Jag ska ta med Leo och Svante och gå på Skansen tänkte jag! =)

TorsdagMiddag på Månsan med jobbet. Mums!! =D

Jag gillar ju när det är mycket att göra! har ju dagarna fria idag och på torsdag iaf. =)
Nä, nu ska jag snart fixa frulle och sen ska vi ut i solen! =)
Kram på er... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0