Kvällsbad!
[DATUM: 2011-07-26 TID: 08:46:58]

Efter att ha vart in till stan coh pratat med chefen och hunnit
med lite snabbshopping så bestämde jag mig för att ta med
barnen till Månsan och bada lite. Lånade två små handdukar
på Wason, köpte två badringar på Elon´s och sen stack vi och
badade! De älskade det!! =D


Kallt?


Leka med ringarna... =)


Lycklig grabb som älskar att bada!! =)


Änderna simmade förbi precis vid ungarna... =)


Busunge!!!! =)

Endast 20 grader i vattnet stoppade inte busungarna! =P
De var så lyckliga att vi var iväg och badade, gud så härligt det var!
Hade jag haft badkläder så hade de fått gå längre ut och bada, men
det får bli en annan dag.

Idag kommer Anna och Leo hit, det ska bli så roligt att ha dem här!
Ska ta och byta i min säng nu och hänga lite tvätt innan de kommer.
Kram på er... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0