Kanondag!!
[DATUM: 2011-07-21 TID: 17:45:50]

Tack Kicki som hjälpte mig att styra upp den här dagen betydligt
bättre än vad jag hade tänkt! =) Vi tog en sväng till Västerås
och shoppade!! =) Blev massa barnkläder (TACK!!!) och lite fina
fjärilar som jag ska dekorera på Stellas rum med! =)


Den här lilla grabben vet jag inte alls vad dte var med idag... Inte alls sig lik....
Pjuh, inte helt lätt idag på satn, men dte gick ju! Hahaha.....


Vi åt glass och myste! Tack för idag det var supermysigt! <3


Ikväll blir dte middag på Måns Ols med jobbet! Ska bli himla mys! =)
Slängde ihop en lila och rosaglittrig sminkning med MUS ögonskugga
"Sassy" som grund. Blev rätt så fint! =)


Trots att det inte är helt lätt att hålla vikten nu med semestern och allt
uteätande, fikor och allt vad det är så är jag rätt så nöjd ändå. Men
nästa vecka måste jag/vi verkligen ta tag i promenaderna igen! Det
här håller inte.... Hehe...

Nä, sticka mot Månsan och äte lite gott och ha lite mys nu då!
Kram på er... =)

Kommentarer
Postat av: Jossan Lindberg

Gud vad du sminkar dig fint Karin :) kram kram

2011-07-21 @ 19:55:02
Postat av: Jeanette

Sluta va så jävla snygg!!!!! ;)



Ja du fy fan vad vi svullat!!! Hatar mig själv just nu med NOLL karaktär. :((

2011-07-21 @ 23:02:39
URL: http://nufsan.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Menar vi här i Falkenberg alltså :)

2011-07-21 @ 23:03:17
URL: http://nufsan.blogg.se/
Postat av: kicki

Tack för en fantastisk trevlig dag!! Vi får boka kupolen i nästa vecka :D Kram

2011-07-22 @ 00:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0