Jobbångest...
[DATUM: 2011-07-31 TID: 10:03:07]

Jag är nog inte den enda som sitter här med jobbångest idag... =S
Känns ju sisådär att man jobbar imorgon.. Har dock en skön vecka
framför mig + att barnen ska vara hos Kicki och Lars en hel del. =)
Men iaf... Fast jag jobbar bara 3 veckor och sen har jag en vecka
semester till. Skönt det! Önskar bara jag kunde hitta på nåt kul med
ungarna då. SKulle vilja åka nånstans, men jag vill inte åka själv..
Vi får se vad det blir... =)

Nä, nu ska jag snart slänga i en tvättmaskin och hoppa in i duschen.
SE om vi kan göra nåt nyttigt av sista semesterdagen. Ikväll blir det
middag hos Marina och Mattias. =)
Just nu så väntar jag på att johan ska vakna också. Han var ute igår
och verkar ha haft det rätt så roligt iaf. =)

Ha en skön dag! =)
Kram... =)

Kommentarer
Postat av: jannice lindell

själc har jag ångest nu... å jag har 2 veckor kvar :)

2011-07-31 @ 21:42:21
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0