Härliga söndag!
[DATUM: 2011-07-03 TID: 20:14:33]

Började dagen med att sova till kl.8! LYX!! =D
Efter det så åkte JOhan iväg och jobbade och jag och Stella duschade
och fixade till oss..


Målade naglarna i ett nytt nagellack! =) Va kul det är när man har naglar!! =)

sminkade mig med en nya rosa/aprikos skugga och samma ljusrosa och lätt
silvriga glitter som härom dagen. Gillade den inte först. Men sen kom jag på
att det faktiskt är en såndär skugga som jag behöver. En ljus som ser fin ut,
utan att vara så mörk och markerad. Bara att man ser ut som om man lagt
ner lite jobb, utan att man ser spacklad ut. =)


Sen slängde jag upp en annons på vår syskonvagn på Facebook. Tog 6 min innan
jag hade fått svar och en timme senare så hade de vart här och köpt den! Underbart!!
Så en vagn mindre! Nu ska jag bara sälja Emmaljungan, sittvagnen. Sen ska jag nog
köpa en sulky till Svante. En mindre klumpig vagn helt enkelt! =)



Sen cyklade vi till Gärdsbo och fikade/åt lunch hos Kicki och Lars och hämade hem
våra bilar. 


Stella hade tur och ficxk glass. =)

Sen åkte vi hem och snabbstädade huset. Blev jättefint, väldigt fort. Himla skönt!! =)
Efter det kom mamma och pappa hem med Svante som hade skött sig exemplariskt!
Vi är så stolta över lilla grabben! <3 ALlt hade gått så bra. Tror faktsikt att de hade haft
himla myisgt! =)

Till kvällen så kom Anna, Niklas och Thilde över och vi åt tacos och hade en riktig kanonkväll.
Jag och Anna avslutade den med en rask promenad, sköönt! =) tack för ikväll sötisar!

Nu sover barnen och Johan har åkt in till Sala för att fixa en grej. Jag ska sitta lite här och slöa
och sen ska jag nog sova. Tänkte börja jobba lite tidigare imorgon. Har mycket att göra. =)
Hoppas ni får sova gott!
Kram kram.. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0