Härlig dag! =)
[DATUM: 2011-07-23 TID: 16:28:41]

Åh vilken mysdag vi haft!
Vart och kollat på husvagnar i Västerås och Tumbo. Kom fram till
att man bara får SKIT om man inte pungar ut med typ 200 000 kr...
Aja, får se vad vi hittar på...

Sen åkte vi en tur över skogen hem. Där hittade jag kantareller
i massor!! =) Elle rja, massor... Gick bara en liten stund men fick lätt
ihop en rejäl bytta. =)


Dagens fångst en en litersbytta. =)


Sen pärlade barnen och Johan var ute och drog tistlar och ruskade lakan. =)


Å jag rensade svamp.

Nu ska vi åka nånstans och äta. Mycket uteätande nu. Men jag känner inte alls för
att laga mat och jag har faktiskt semester!! =) När vi inte är borta och åker nånstans
kan vi lika gärna lägga pengarna på lite mysiga middagar! =)

Ska väcka gubben som sover lite middag nu.
Kram kram.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0